Want your
own Fotopage?






 
boxhousestudio@gmail.com 012-669 2939 tanjong malim

By: BOXHOUSESTUDIO BOXHOUSESTUDIO

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 16-Aug-2007 15:31 Email | Share | Bookmark
GUBAHAN NAN INDAH ANAKANDA MAK YAM SHAH ALAM...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


HARI SABTU NE.. ..NAK GI ORANG KAWIN. ..MULA CUTI SEKOLAH. ..MULALAH ORANG NAK KAHWIN. ..MANA NAK MELARANGNYA. ..KITA DULU-DULU PUN LOOK FORWARD NAK KAHWIN GAK... ...KALU CAMTU. ..NI..HA. ..IDEA-IDEA GUBAHAN DARI KENGKAWAN MAK YAM....MAK YAM...TERROR LE DIA ORANG EIK... ..SAMPAI TAK MALU KU MENGAMBEK GAMBOR-GAMBOR NE...TERINGIN NAK BUAT SENDIRI...MEMUDAHAN ANGAN KU TERMAKBUL...



Quote:

1. MamaFaMi - he..he... kelakar la mama ne... ....buku majalah ada tapi kita jugak yang tak terbuat..
2. Kakak Kamariah...lainkali kita g khenduri kahwin ya...sekali sekala seronok gi khenduri ne..ooo pandai juga buat gubahan ya?...kalau berkesempatan kita cuba ya...
3. eiza eizza_0101@yahoo.com...selamat berkenalan dari ku ...
4. Hajar.....tak perasan malam jumaat ...ialah dek...pandai bergurau ya...
5. ida isk...idak le pulak jadi jurugambar..lu tau tak tertahan rasanya bila menengok kan gubahan makanan pengantin sebegitu rupa...sebanyak-banyaknye lah pulak..tu yang ambil gambar ne untuk kenangan...kamera yang sama tapi waktu tu cuaca terang ....tambah-tambah warna merah cerah...
kamera ku powershot a400 je...itupun bateri cepat benar habis...dah kena cas semula... ..
oh ya gambar hantaran tak de le pulak.....lain kali kita cuba ambil ....
6. mamiyati....ewah.... ..bukan main nakal nye dia,,,,,,
7. roy ......kita tak dapat rasala kak, nak tahu jugak apa rasanya ...
8. Lee Lin.....beria ria udang manjat batang daun sup ... ..tau tau dah terang....tinggal daun je..
9. Sab ....memang kena belajar ngan Mak Yam tuh. banyak kepandaiannya yang boleh diikut..masalahnya jarang-jarang jumpa .....ada khenduri kahwin je....tapi masa kecik-kecik makyam la yang paling rajin kedapur masak untuk kami kami yang beramai-ramai ne..ooo makyam...ada orang memuji ne...alhamdulillah le...
10. mamasya ....ye tak ye jugak ya...ari tu ronda-ronda kat fp terjumpa sorang member yang rajin menunjukkan gubahan makanan dari buah-buah....kalau jumpa fp tu habaq kat kita ya...
11. Madiha...cantek kan madiha...banyak pulak tu untuk satu majlis perkahwinan ni anak perempuan dia yang ke 3 kahwin kalau tak silap saya la...nah ini memang dedicated pada MaDiHa gara-gara ternampak madiha mengubah sirih junjung kelmarin ish...ish...berani kan je buat sendiri... tolong-tolong orang tu dah kira betui le tu....aik...madiha jangan puji dek ooi...ngeri ...baru nak berjinak-jinak ngan hobi baru ne ...Madiha yang kena ajar kita sebenarnya....
12. Kamalina...itu yang cepat-cepat amek gambar tu...leh cuci mata...nak makan sayang..
13. Ana...memula tengok ...besok...tengok lage...lama-lama terbuat....khenduri kahwin anak nanti jemput kita ...bile tu...angan-angan dulu
14.Jeff...syukurlah...awak pun suka kan...banyak masjid terbina.... ...

OKEYLAH

SELAMAT PENGANTIN BARU PADA YANG MENDIRIKAN RUMAH TANGGA MASA CUTI SEKOLAH KALI INI ...SEMOGA BERBAHGIA DAN BERKEKALAN HINGGA AKHIR HAYAT.MACAM KAKAK KAKAK DAN ABANG ABANG KAT FP NE.... .


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net