boxhousestudio@gmail.com 012-669 2939 tanjong malim

By: BOXHOUSESTUDIO BOXHOUSESTUDIO

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 26-Aug-2007 15:54 Email | Share | Bookmark
AKSI SI NANA.....NANA...NANA...CERIA NYA....

aik...kenape?..
ooo...apa tu.?..
apa tu.?..cakap la...
jangan camne nana...nak jadi tuan puteri kan?
hah...camne ok...
ha...tarik sampai ke telinga..he..he..
alahai...manisnya...
ah sudah dah mula dah....
ha ha apa pulak yang kau bebelkan ne?
syioknya sampai tutup-tutup mata ulak tu...
oooo...dah habis idea?
mana mungkin...dah menjadi balik tu...nana...don't...
poyo pulak dah...
nyanyi nana...nyanyi...
tu sebenarnya....dah letih eik...
he...he...nana...nana..
huh..lega makngah...tetidurpun..
aik!!!!..terjaga pulak...apa yang kau teringat tuh!!!
isssh...buat terkejut orang je..jgn usik abang nana...
taula...nana banyak kelip ....
kalau pasal berposing..serah kat kau...kaki pun?...k k k...
jari pun...k k k...tapi atas pelamin jari rapat-rapat ya..
ok na..depa dah habeh borak jom balik...takut hujan pulak....
Hari sabtu kelmarin, di rumah bapa saudara nana sebelah ibunya diaadakan khenduri kahwin (abang mak nana ne namanya Haji Ibrahim Bin Ahmad mula asalnya dulu cikgu sekarang dah jadi salah seorang pengarah di kementerian pelajaran),.....
kami serta mak dan ayah mertua turun la ke sitiawan...dekat Taman Acheh Jaya .. nana dan keluarga sudah pun sampai lebih awal dari Sg Gadut Seremban ....ini la aksi si nana sementara menunggu depa berborak-borak.. .nana ne forever bertenaga. ..tengah panas terik pun dia tetap ceria...baguih le kau ni nana.. .tak banyak ragam ...pandai bawak diri ya...


Quote:

1. jeff...memang ceria habeh!!! bakal dapat black belt tu..

2. mamasya ...itu ukan tidur betul...ala ala pengambaran..he..he..

3. Sab...dia ni pandai berlakon...bukan tidor betul..nana lahir kat paris tahun 2000 yang lalu anak millenium ne,,,


nana..makngah doakan kau jadi anak yang solehah...cemerlang, gemilang dan terbilang...ya...amin..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net