boxhousestudio@gmail.com 012-669 2939 tanjong malim

By: BOXHOUSESTUDIO BOXHOUSESTUDIO

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 10-Sep-2007 16:29 Email | Share | Bookmark
CARTA PALING ATAS ...HE...HE...SIMPLE DIMPLE..

ayam goreng kunyit babas
sup karot ngan kentang
goreng berlada
Selalu benar lauk ni naik dalam carta paling selalu di buat sampai tak boleh dibilang dengan jari.. lauk paling mudah dan rengkas sorang minat dada ayam dan goreng berlada cili, sorang tak minat pedas tapi suka sup pula... nak ajak si suka sup tu nasi nya mesti panas... ...ok ..selamat makan tengahari ...dan malam pun boleh ....sambung je....



Quote:

1. Sab .....lambat kita jawab ne...ye sab mesti licin...tabah kalau ayam kat pasar tu dapat yang segar...
2. Mamiyati..sempoi je..meh la makan..
3. Mamasya...betui tu...mudah
4. Chepah...sama le kita ..memang wajib dek. ..tq for coming to my fp ye...
5. Kamalina...kata fil kita...guna kunyit babas baru gorengan tu berseri
6. Cek de sam...waalaikumsalam ....ya allah...sambal belacan, sup sayur?...memang yummy..ajak kita
7. Ana....yazza ....yang ne jugak carta teratas...
8. Roylazim...ah ah ya...lauk wajib
9. Rinnchan ....oo ya?..sup ayam dan sambal kicap cili api...cili api tu tumbuk ke?..ada orang masuk kan aje dalam kicap...ia...nasi kena panaskan..sebab opah yang bela dia ...buat macam tu...
bila mata bertemu mata
akan mula rasa kasih
bila hati bertemu hati
akan mula rasa sayang
tapi bila dahi bertemu sejadah
akan terasa kebesaran ALLAH
Selamat Berpuasa to you and family..
10. jeff...bersahaja je kau cakap..tapi betui..lama nunggu ...kenyang minum air jadinya
11. Hajar...beribu-ribu lemon sebenarnya... ...penyelamat pun...
12. Miss...lama tak dengar berita dari awak ne...amboi...dah habeh ganti puasa masa puasa enam ya...
ya allah , jaga sahabtku, kuatkan kakinya dijalanmu, kuatkan jasad dan roaninya dengan rahmatmu, buatkan ia tersenyum hingga dsyurgamu...salam Ramadhan Al Mubarak untuk mu jua..
13. Lee Lin...tq. ...meow meow pun puasa juga ke..
14. MamaFami...mama buat kita sedih ne...sama la kita ..kita sabar-sabar kan diri kita sama-sama ya....
15. Madiha...he..he.. yang penting kenyang..cukup time taruh atas meja...
"Selamat Bersahur untuk mu dan keluarga tersayang"
16. Masriyah..jimat masa ...boleh cepat rehat..
17. Arrembawi...thank you for coming to my fp..jauh pergi menuntut ilmu...tapi best kan?...kesian kau..kalau dekat kakak dan belanja makan ne...he..he...he...memang morrocco kota idaman..memudahan ALLAH tambahkan rezeki akak ...aleh-aleh kau pun dah balik malaysia...
18. Nur...akak pun tak terkejar nak gi jenguk kefp fp ne..kalau ikut hati nak mengadap je computer nih..ketageh habeh.. ...ya nur...apa apa pun kesihatan mesti cemerlang...
19. adekcomelx...thank you for coming to my fp...salam ramadhan 1428 to you too..take care ya..
20. ida isk ...selamat bertarawih geng...lepas terawih mesti tak rehat ne...
21. napie...keep it up!!...terror arrr... ..serba boleh rupanya...
22. ayu...tq for coming to my fp and your wish too
23. chepah..tq selamat beribadah ya dek...
24. Kamalina...selamat berpuasa , semoga ramadhan ini akan dikurniakan rahmat yang tidak di duga
25. Nabialished...puji tu bukan kak akak ...ayah nye jugak...rajin ke dapur...psst rahsia tau... dia rajin masak lauk simple dimple ne..salam ramadhan to you dear..
26. Hairulabubakar..t for coming to my fp ya...tiada kata seindah zikrullah,tiada ucapan semurni salam
tiada bulan seindah ramadhan selamat beribadah...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net