boxhousestudio@gmail.com 012-669 2939 tanjong malim

By: BOXHOUSESTUDIO BOXHOUSESTUDIO

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 14-Sep-2007 17:29 Email | Share | Bookmark
TARAWIH DI MASJID JAMEK AR RAHMAN HULU BERNAM

sembahyang isyak
sembahyang terawih
aktiviti bulan puasa
jadual aktiviti lagi
rezeki allah beri
lapik kaki orang pompuan
Alhamdulillah...dapat sembahyang terawih berjamaah...masa ku sampai penuh kenderaan di dalam dan di luar kawasan masjid..kaum hawa pun ramai...sempat ku mengeluarkan "senjata"...he..he..untuk mengambil gambar kenang-kenangan ini..semoga ALLAH terima ibadah ku ini dan ampun kan aku YA ALLAH...amin..


Quote:

1. maklang gambor seliper tu nak menujukkan berapa ramainya orang pompuan..
2. kamalina...niat nak sembahyang terawih pun kamalina dah meraih pahala yang besar dah..kakak pun bila bebudak dah boleh berdikari ..suami kamalina pergi masjid..tempiasnya kamalina pun dapat sama..alhamdulillah
3. jeff....ya la jeff ..ni lah masanya kalau nak dapat ijazah akhirat....banyak peluang beribadah...bila dikenang-kenang bimbang tak merasa sambut puasa tahun hadapan...
4. lee lin ...suka sakat akak ya...he..he.. semayang la ...kita buat terawih 8 je..sebenarnya tadi barisannya lagi berlapis-lapis tapi depa semua dah balik...kalau tak lagi penuh...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net