boxhousestudio@gmail.com 012-669 2939 tanjong malim

By: BOXHOUSESTUDIO BOXHOUSESTUDIO

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 13-Oct-2007 00:59 Email | Share | Bookmark
1 SYAWAL 1428 HIJRAH




DENGAN INGATAN TULUS IKHLAS

MAAF ZAHIR BATIN

I Syawal 1428 Hijrah

Semoga tahun-tahun yang mendatang dipenuhi dengan kemesraan dan kesejahteraan

Salam Aidilfitri

BoxHouseStudio and family



Quote:

1. Cek de sam ...tahun 2001...lamanya...suami belajar ke kerja kat luar negeri tu?..okey dah makan dah teringat kat awak tapi awak kat sana makan lagi sedap-sedap tu..
selamat hari raya geng....
2. ida isk....demam demam tu nak membiasakan diri dengan tanggung jawab yang sudah bertambah...hasilnya ...lu puas hati kan?...wa tabik kat lu...tak ada pembantu pun...lupakan saja pantun pantun tu k...
3. jeff....betul tu...moga persahabatan kekal abadi dan Bumi mana tak ditimpa hujan laut mana yang tak bergelora selagi kita bernama insan pastikan ada cacat dan cela ...wokehlah...
4. nabialishad..terima kasih menjemput kita datang ke rumah...memudahan dapat bertemu suatu hari nanti..pasti anak anak pun dah membesar waktu tu kan?...ok cik juara pantun...teruskan ngan pantun pantun anda tu k...
rasa sayang sayang eh
rasa sayang sayang eh
eh lihat nona jauh
rasa sayang sayang eh..eh melalut dah..tu lah menaip depan tv lagi...
5. zakiahz...tiada apa yang hendak dimaafkan dek...harapan agar kemesraan terjalin forever...syiok kan kat jepun?...mak ayah adik beradek celebrate raya bersama..
6. Penyulawa...camne lu nak buat umah terbuka....lu asyik ke rumah terbuka...wa gak ternanti-nanti...
7. Mamaella ....kosong kosong ya...
8. Nur..............terima kasih atas ingatan itu...sesama lah kita hendaknya...
9. Jeff.....thank you same to you...semoga berbahagia setiap saat dan ketika di samping keluarga tercinta...
10. Diba.....raya raya memang sibuk...dah clear ke sume lauk pauk kuih muih?..
11. lynnhassan .....tahniah dapat banyak order...kagum akak
12. kakmOn....he..he..mana ada beraya sangat...dah kena bertugas...ye tak ye juga ya ...lawak la kakmOn ne... pssst...buku BTBA tak dapat lagi kedai dia tak bukak hari ahad..sedihnya...
13. fliffy ...thank you dek...auntie fliffy ne muda bebenor lagi...er..er...dari kita le..he..he.. reply dek reply..
14. inaa...tak de yang menarik nak di paparkan ... inaa punya best kat tanah arab sana nun...dah pakai ke jubah hitam raya tu..teringin nak nengok
15. maklang...sedap pula kekata maklang tu..kita pun mohon ampun dan maaf ya...
16. Ouled Kenitra...betui le tu...Sesudah seminggu bercuti raya Hari ini bekerja semula...sama le pulak ya...
17. zanaz70...nanti kasi alamat kalau kita turun ke belah belah sana...leh le singgah...inshaALLAH
18. chepah ....salam aidilfitri to you too...tq for the email...tak baik si bagus tu kan?...nak kaut untung lebih..abaikan kesihatan pelanggan..
19. Madiha...dah rindu nak tengok gambar raya..tu kat atas tu gambar bebudak bersalam dah ada dah
20.Sabrina....tak ade kueh raya yang mengancam tahun ne yang...cuma ada le buat sendiri kek coklat kek butter kek zebra biskut jejari oats (suci dalam debu), cokelat chips cookies, marble shortbread...psttt...sab tahun ne test power betui akak ko ne...
21. Kamalina..akak ne pemalu ...betui ke?...keh..keh..keh..tu gambar kat atas ya dek...
22. Thw Sweetest Moments Ever - Salam Raya to you too...
23. Masriyah ...bukan beraya dek..kerja dah start...banyak pula ..sorang-sorang kena handle...fuh..tu yang terkucil ne.. syiok nye raya kat perantauan tu...
24. Rinnchan..keh..keh..keh...sakan apa nye rinn oooiii....tugas tugas tu semua telah membataskan...amboi...sedondon nampak...he..he..
25. izanman .... selamat berkenalan ...rajin-rajin le datang lagi ya...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net