boxhousestudio@gmail.com 012-669 2939 tanjong malim

By: BOXHOUSESTUDIO BOXHOUSESTUDIO

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 30-Nov-2008 03:00 Email | Share | Bookmark
THIS IS WHAT I DID YESTERDAY

cc oren
cc strawberry
cc coklat
cc coklat
cc pandan coconut
cc coklat lagi
cc strawberry
cc vanilla
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua yang jauh, yang dekat yang mengenali boxhousestudio personally serta sahabat-sahabat maya sekelian..salam ceria buat semua...

Boxhousestudio suka baking, suka sangat-sangat..kalau ada peluang pasti tak di lepaskan..itu lah, semalam hari sabtu, boxhousestudio selesaikan tugas yang ini...jom tengok sama-sama... ..penat?..memang penat..tapi BEST!!!...rasa tenang je lepas siapkan sumernya...ok hari ni Boxhousestudio ingat nak buat muffin dan muffin pula...barang-barang dah beli..tunggu tau......


ini strawberry cupcakes with strawberry buttercreams and strawberry piping gel ...


ini chocolate cupcakes with chocolate buttercreams...


ini orange cupcakes with orange flavour buttercreams..


chocolate cupcakes lagi...mesti tak ketinggalan..



pandan coconuts cupcakes pula...


opss.. coklat lagi..

.....and all of these tempahan dari bro Mie, our contractors
yang memang rajin nak layan kitorang punye karenah... he...he...he...


oppss jap jap tertinggal lagi satu ... cupcakes yang bawah ni kita bawa ke rumah kak bibah, hari ahad semalam....jiran kita kawin kan anak lelaki sulung dia...suami kak bibah ketua kampung kat sini.. Tahniah tok dapat menantu...

cupcake vanilla dengan vanilla buttercrean diserikan dengan yellow rose serta coklat swirl




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net