boxhousestudio@gmail.com 012-669 2939 tanjong malim

By: BOXHOUSESTUDIO BOXHOUSESTUDIO

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 27-Jan-2009 05:58 Email | Share | Bookmark
Choc Chip Banana Muffin

choc chip banana muffin

Choc Chip Banana Muffin
psst tapi choc chip nya boxhousestudio tak taruh...next entry boxhousestudio taruh k...tak taruh pun sodap..cuba la...ni pakai pisang berangan...maklang ulampegaga dah buat, mamafami pun dah buat...rata-rata siapa yang mencuba pasti naik membumbung muffinnya....


Quote:

Choc Chip Banana Muffin
Source : all recipe.com (resepi 5 bintang nih!!..cuba lah.. )

Bahan
1 3/4 cwn tepung gandum
3/4 cwn gula
1 st b/powder
1 st b/soda
1/2st garam
1 biji telur
1/2 cwn minyak msk
1/2 cwn plain yogurt
1st esen vanilla
1 cwn mashed ripe bananas (yang ini boxhousestudio guna pisang berangan)
3/4 cwn choc. chips (lain kali boxhousestudio taruh ya)

Cara
In a large bowl, combine tepung,gula, bpowder, bsoda dan garam. In another bowl, combine telur, minyak, yogurt and vanilla dan masukkan bhn kering tadi dan gaul. Mskkan bananas and chocolate chips. Bakar dengan suhu 170 selama 15-20'.



yang ini boxhousestudio guna bekas muffin yang besar tu...sebijik tu, kenyang... ..nak ke?..

oh ya boxhousestudio baru naik kan rumah lagi satu..nanti gi la jenjalan ...ni alamat rumah boxhousestudio
http://boxhousestudio.blogspot.com...
alla rumah baru ... banyak yang perlu di tambah-tambah tu...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net